Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Zveris
Data: 2009-03-23 13:39:56
Prieshtarauji pats sau BishopaZ'ai :) vienam sakinyje rasai "visus
nebalsavusius uz konservus ishshaudysi "vardan tevynes".", o kitame sakinyhe
rasai "Pakvipo "bolshevikine" mastysena...".
As suprantu, kad pas sovietinius propagandistus ismoktos pamokos nenuejo
veltui ir bandai tapatinti konservus su bolshevikais :P bet sitame grupse,
tai bergzdzios pastangos.
Tiesa pakeitus viena zhodi tuose sakiniuose viskas butu arciau tiesos - pvz:
"visus nebalsavusius uz konservus ishshaudysi "vardan tevynes"."
"Pakvipo "SMETONINE" mastysena...".

Zodi "bolshevikine" taikyk kitiem grupso lankytojams arba sau :))