Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-03-16 10:43:59
na kodel prie krashtutinumu i stribus arba i kapus, tais laikais to
nereikejo :)
uzteko i stribus arba sibiran, be to dar viens pasirinkimas berods buvo -
galejo imt armijon ir siust kur nors toli toli.

be to nereik pamirshti, kad kuriant kolukius irgi buvo vykdomi pavyzdiniai
tremimai, kad kiti nesispyriotu...
o va jei tu nusprendei, kad sheimai bus blogai sibire ir teko jungtis i
koluki, lauk piktu "mishko broliu" ir ju "prevenciniu" veiksmu.

NKVD ir kitos strukturos veike labai protingai - pirmiausia sieke
nukneckinti partizanu vadus, kuriu nemaza dalis buvo ishsimoksline
karininkai, na o kai liko vadovauti tik kaimieciai... tada nenuostabu, kad
karts nuo karto tokie surengdavo linco teismus (ne bereikalo Zemaitis net
potvarki ishleido, kad negalima zudyti "nusikaltusio" vaiku, zmonos ir t.t.
giminiu). O po linco teismu atsirasdavo ir savanrishkai i stribus einanciu,
kurie sieke atkershyt...