Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Remigijus
Data: 2009-03-16 22:13:39
Ar galetume atpainioti "netycia" susipainiojusi siulu kamuoliuka?

Niekas, bent is viesai besiskelbianciu padoriais, nekvescionuoja
"Kovotojai uz laisve - OK. Kersytojai - jau su klaustuku. Banditai - be
klaustuku"(1).

Uzsleptoji "diskurso" esme visai kitur: "(tokiu nebuvo) - OK.
Ideologiniai idealistai - jau su klaustuku. Okupantai, banditai, ju
kolaborantai - be klaustuku"(2).

Saugant "sventa Seimininko ir jo pakaliku bei prisiplakeliu varda", vos
tik kyla bent menkiausias pavojus iskilti i pavirsiu (2)-tipo
formuluotems, tuojau pat griebiamasi choru triubyti (1)-tipo formuluotes
paskutine dali, tokiu budu visa diskusija nuleidziant i kanalizacijos
vamzdi.

Kazi kodel ma rods, kad "Linas Petkevičius" noretu persesti i kita
vezima, nei dabar papuole.

Remigijus