Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Remigijus
Data: 2009-03-16 21:55:43
.... ir labiausiai mane ... zudo kietakakciai, kurie juodina visa
rezistencijos judejima, lyg be prisiplakeliu arba siaip plesiku
prisijungusiu vien del to, kad taip buvo patogiau, ten nieko daugiau
nebuve...

Atkaklus objektyvios realybes neigimas - ... sutrikimas.

Remigijus

>>> giminiu). O po linco teismu atsirasdavo ir savanrishkai i stribus