Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-03-23 13:02:33
taaaip visi kurie mano jog VISI PARTIZANAI nebuvo sventi - tie yra
totalitristinio mastymo egzemplioriai....

shiaip totalitarinis mastymas ir pasizymi tokiu buku kategorishkumu kuriame
galimos tik dvi nuomones besalygishkai uz , o jei mastai kitaip tada
prieshas ir tave reik shaudyt.
Belieka tave uzjausti - tu totalitaritinio mastymo auka.