Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Matas
Data: 2009-03-16 08:01:39
Taip tai buvo anksciau ... SMOGIKAI bet dirbi tai nuosirdziai. Savu zmoniu
kraujas siltas malonus o ir pasiteisinimas buvo didelis. Mokejo pinigus po
1000 rubliu kas menesi. Tuo laiku kolukyje zmones gaudavo maisiuka grudu uz
visu metu darba .....

Kas pasikeite ? Niekas Savo kailiu tenka isitikinti, kad SMOGIKAI egzistuoja
ir dabar .....

Daug nemoka, bet ir uz buteli lietuviai noriai vienas kita zudo
.....kankina... plesia ... pranesineja ir nustebinsiu TIESIAI I MASKVA

Keista ar ne
Tai mano gyvenimo pastebejimai ir skausmas. Kokie rezultatai -