Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: shedeuw
Data: 2009-03-14 15:13:54
Pries ko cia "tu teisus"? Tiesiog panasus "lygintojai" kaip tu, daznai megsta pasisvaistyti ivairiomis frazemis. Siuo taveju, man buvo idomu, kiek is tikro yra tiesos, jog saudydavo tuos, kurie nesutikdavo tapti stribais. Nesu apie tai nieko girdejes... Vat, jei butum parases, jog bijojo ir nenorejo rizikuoti savo gyvybe, atsisakydami tapti stribais, tai jau butu arciau to, apie ka esu skaites