Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: lasaZ
Data: 2009-03-18 12:55:55
> progos pavartyti Vokieciu istorijos vadovelius. Tanenbergo musio ten nei
> kvapo.

todel kad vokieciams is esmes nusispjaut i ji.

o del istorijos destymo, tai situacija man primena mane pries daug metu (na
kai buvau kokiu 8-9 pyplys), kai visos priemones kiso i galva tauraus ir
kilnaus tarybinio kario paveiksla, o mociute vis kalbedavo kad vokieciai
buvo pasitempe, kulturingi, prosenelio name staba irengdami sienas isbalino
(prosenelis buves grafo girininkas, turejo nemaza nama), o rusai kai atejo -
prisiko ant antro auksto ir vis ieskojo progos kaip kuria nors dukteri
"ishgvolatavot". Stai tada nebereikejo man jokiu istorijos pamoku, pats
pradejau ieskoti kitu istorijos pusiu, kad nebutu siurprizu veliau. Manrods
siu laiku jaunimui tie vadoveliai lygiai taip pat sugros - aciu dievui
informacijos yra nemazai, plius dar kruva gyvu tu dienu liudininku yra kurie
tikrai pades susidaryti pilnesni vaizdeli, o ne tik "zalieji kovojo pries
raudonus".