Tema: Re: q: atostogos
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-13 18:43:32
tiksliau butu pasakyti, kad dk niekas dorai neaiskina, isskyrus gal teismus, bet i juos kreiptis brnagu ir dazniausiai jau pos faktum :)
Toeriskai turetu konsultuoti darbo inspekcija, bet telefonu ju konsultacijos yra teisiskia niekines, tas pats kas as dabar radeciau aiskinti baudziaka, arba kaip zaisti krepsini. Pokalbiai neirasinejami, tris kartus paskambinus ir uzdavus ta pati klausima gausi tris skirtinigus atsakymus. El pastu kiek zinau neatsakineja, o ir rastu is ju gauti atskyma bedos. Vnz. kiek zinau bandoma suktis samdant darbu saugos kontoras kurios savo ruostu zino kaip dirbti su tais musu darbu saugos inspektoriais, arba iesko tiesioginio inspektoriaus kuris tiesiogiai paskui "konsultuoja" imone ir atsako uz "bazara". :)

Va taip va su musu darbuotoju / darbdaviu gynimu ir dk aiskinimu.

T:)