Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-13 13:11:25
Ech, never ending story....

trumpai:
- aš kaip darbdavys taip atostogų neduodu (t.y., tau priklauso tik 20 darbo dienų, ir sukis, kaip nori);
- jokių įstatymų tuo nepažeidžiu, ir jei labai purkštausi, tai atostogausi lapkritį, pagal mano sudarytą grafiką.

J.
P.S. čia kažkur konfoje buvo pareiškėjai, kad jiems leidžia išsiatostogauti tas 14 dienų 5+5+4 gabalais, nes patys darbdaviai taip elgiasi. Bet čia jau darbdavio geranoriškumas. Jei jam patinka darbuotojui leisti nieko neveikti papildomas 4 darbo dienas per metus, ir už tai mokėti algą - čia jau jo paties problema. Gali tave kad ir 5 metams į priekį išleisti atostogų, jei tu ne nėščias (čia kad FNTT neprisikabintų netyčia), ir mokėti tau normalią algą, kol tu Bahamuose bambą krapštai.