Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-13 15:33:09
Na tai "skaidymas" - taip, privalomas, ir iniciatorius - tik darbuotojas pats.
O į kiek dalių skaidyti PRIVALOMA? Pats man ir atsakyk tada.

Ir paneik, kad skaidymas į "14+14" arba "14+7+7" kažkokiu būdu prieštaaruja DK nurodymui skaidyti atostogas darbuotojo pageidavimu?
Ir dar - ar privaloma skaidyti, jei tu dar net neužsidirbai toms atostogoms?
Ir ar leidžiama iš pradžių suteikti pvz 7 dienas, o tik vėlau (galbūt kada nors) suteikti 14 dienų?
Ar visgi iš pradžių PRIVALOMA išmesti bent jau 14-ai dienų - jei užsitarnavai - ir tik vėliau galima imti kažkokiais gabalais (nesvarbu, 5+5+4, ar 7+7, ar 1+1+1+1+13)?

Daug klausimų - o kur atsakymai? DK šiaip pernelyg aptakiai parašytas, ir ten tų nugrybavimų galima prigalvoti sočiai, nes tas DS santykis yra daugiau dispozityvinio, nei imperatyvinio, pobudžio.

Vat su nėščiomis ir jų "neatleidimu" - va čia tai žiauru, o ne kažkokie penktadieniniai atostogai.

J.