Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-13 15:37:30
O, va dar užvedei ant minties:
Tarkim, išdirbai 11mėn, ir prašai "skaidyti" atostogas.
Na tai darbdavys ir paskaido: 1 dalis nuo lapkričio 1-14 imtinai, antra dalis - lapkričio 15-28d imtinai. Išskaidyta, nu.

Taigi, mano išvada tokia - skaidyti prašyti gali tam, kad spėtum išsiatostogauti dar IKI sueinant "terminui". Pvz, po 6 mėn - 2 sav, tada dar po 1 sav. kas 3 mėn. Tokį skaidymą (jei darbdavys sutinka) - aš suprantu. Bet jei sueina terminas būtinai sunaudoti likusias atostogas - tai fyg, kokie ten skaidymai.