Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-12 19:02:27
> kasmetinių atostogų suteikimo eilė nustatoma šalių susitarimu.
>
> darbdavys sita straipsni interpretuoja, kad galimybe suteikti atostogas
> dalimis yra jo valioje, manau jis klysta, nes cia mano pasirinkimo laisve
> ?
>
> dekui

Esminis momentas - ***šalių susitarimu***. Susitardamos šalys turi pateikti
argumentus. Nei viena nei kita puse, jei reikalas prieis iki teismo ar
panashaus santykiu aishkinimosi negales pateikti argumento "o aš taip
noriu". Vienas iš rimtesnių argumentų - veiklos specifika. Pavyzdžiui
sunkiai isivaizduoju, jeigu atostogas kiekviena pirmadienį sugalvotų
pasiimti koks mokytojas ar gydytojas- tai nelabai suderinama su normaliu
įmonės veiklos procesu. Jei tai koks programuotojas ar dizaineris - jau kita
situacija.