Tema: Re: q: atostogos
Autorius: blah
Data: 2010-05-12 20:12:55
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hsemta$3ul$1@trimpas.omnitel.net...

> "blah" <blah@blah.bl> wrote in message
>
> Taigi ir dalinasi - man atrodo darbdavys tau nesiulo visas atostogas imti
> sekmadieniais. Ziurek logiskai. Tu privalai imti pirma dali 14-a dienu.
> Ten suk nesukes bus 4 iseigines. Kodel kitoje dalyje tavo manymu turetu
> buti kitokia proporcija?

pagal si straipsni
72 straipsnis. Kasmetinių atostogų suteikimas dalimis
Darbuotojo pageidavimu kasmetinės atostogos gali būti suteikiamos dalimis.
Viena iš kasmetinių atostogų dalių negali būti trumpesnė kaip keturiolika
kalendorinių dienų.
tik kaip anksciau jau rasiau cia klausimas  siokstoks kyla del to "gali
buti", nors as suprantu si sakini, kad "gali buti" priklauso tik nuo
darbuotojo pageidavimo, o ne darbdavio.

> Kaip imsi be pasiulymo darbdaviui? IMHO sumoje vistiek turetum imti taip,
> kad gautusi keturios iseigines. Variantas 2*5+4 darbo dienos ir pan.
> turetu buti pripazintas nesaziningas darbdavio atzvilgiu.

cia jau gaunasi, kad as kaltas be kaltes. as juk noriu paimti tik viena
darbo diena, o esu kaltinamas 2*5+4, nors siuo atveju nematau su kokiu darbo
kodekso punktu prasilenkciau