Tema: Re: q: atostogos
Autorius: pjezo
Data: 2010-05-12 22:29:06
butent.
abu subjektai pasinaudojo savo teisemis- kadangi nebuvo pasiektas SALIU SUSITARIMAS ddel atostogu- darbuotojui atostogos nebuvo suteiktos.

lieka vienas niuansas, apie kuri tingiu pasakot, galbut ta niuansa zino "blah" darbdavys, ir ponas "blah" gali but nemaloniai nustebintas jam nemaloniu, taciau 100 proc teisetu darbdavio sprendimu.
as cia apie tarka:)