Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-12 20:01:30

"blah" <blah@blah.bl> wrote in message
news:hsemji$3jr$1@trimpas.omnitel.net...
> bet jei as razinku neissirenku, tai jas issirenka darbdavys(sutaupo 4
> dienas)
> tai gal logiska butu pasidalinti jas ?

Taigi ir dalinasi - man atrodo darbdavys tau nesiulo visas atostogas imti
sekmadieniais. Ziurek logiskai. Tu privalai imti pirma dali 14-a dienu. Ten
suk nesukes bus 4 iseigines. Kodel kitoje dalyje tavo manymu turetu buti
kitokia proporcija?

> o darbdaviui as neteikiu jokio pasiulymo, as tiesiog noriu paimti viena
> diena atostogu

Kaip imsi be pasiulymo darbdaviui? IMHO sumoje vistiek turetum imti taip,
kad gautusi keturios iseigines. Variantas 2*5+4 darbo dienos ir pan.  turetu
buti pripazintas nesaziningas darbdavio atzvilgiu.