Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-12 19:48:57

"blah" <blah@blah.bl> wrote in message
news:hselte$2q6$1@trimpas.omnitel.net...
> kodel as bandau geresnies salygas issidereti ? todel kad vietoj
> reikalingos vienos dienos neimu triju (is kuriu 2 savaitgalis)? ar kad
> noriu isnaudoti priklausancias 28 kalendorines darbo dienas pagal
> istatyma, o ne kaip dardavys nori sutaupyti mano saskaita ?

O todel,kad atostogos suteikiamos ne darbo,o kalendorinemis dienomis. Tavo
noras - išsirinkti razinkas, o darbdaviui palikti sausa batona. IMHO jei
reikalas prieitu iki oficialiu instanciju, gautum atsakyma, kad tavo
pasirinktose dienose, kurias tu teiki kaip pasiulyma darbdaviui, pagal
teisetus darbdavio lukescius turetu buti ne maziau kaip keturi
šeštadieniai - sekmadieniai.