Tema: Re: q: atostogos
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-13 14:31:30
Eeee, as niekur nesakiau kad nesant prasymus kas menesi ir kai tau nesuteikia, bus labai teisinga isgrusti ataotogauti lapkricio menesi. Visu pirma DK vartojamos savokos kaip saliu susitarimu. Kai abi salys tariasi jos turi savus argumentus. Klausimas kokie jie rimti. Pvz tikrai rimtas galetu buti atsisakymas suteikti atostogas del darbo sezoniskumo, del per trumpo ispejimo apie atostogas ir pan. Toliau, jei jau per metus taves neisliedo tavo argumantas irgi bus labai svarus perkelti atostogas i kitus metus todel, kad tu neisnaudojai atostogu del to, kad taves neisleido.
Nu vnz. dk kalba gana apvaliai del atostogu. Daugumoje situaciju grysta "saliu susitarimu" tik kai kuriose vietose numatytos tam tikros papildomos teises/pareigos tiek vienai tiek kitai pusei.

T:)