Tema: Re: q: atostogos
Autorius: blah
Data: 2010-05-12 19:23:53
del tu pirmadieniu cia tik pateikiau pavyzdi. Kolkas norima iseiti viena
diena (penktadieni) ir darbdavys liepia rasyti prasyma uz
penktadieni+savaitgali. Pateikus jam darbo kodeksa, jis siulo apsispresti
per metus atostogauti 20darbo dienu arba 28kalendorines dienas, taciau jei
per jas bus virsyta 20darbo dienu, tas darbo dienas isskaiciuos ir
atostoginiu. Cia mano nuomone jis bando sau issidereti geresnes salygas, tuo
paciu pablogindamas manasias.
be to kokiais atvejais gali darbuotojas neisleisti atostogu ?  gal yra
kazkokie istatymai, kad prasyma reikia pateikti pries N dienu ar pan ?