Tema: Re: q: atostogos
Autorius: blah
Data: 2010-05-12 20:24:27
kolkas man reikia tik vienos, o kaip bus ateityje as nezinau. Darbdavys gi
siuo atveju nori is anksto apibrezti salygas, kad atostoginiai bus mokami
bet kokiu atveju uz 20darbo dienu, nors istatimas kalba apie 28 kalendorines
darbo dienas.

bet paskutinis klausimas kokiu atveju darbdavys gali nesuteikti atostogu ?
yra daug darbo? prasymas pateiktas per velai ar dar kas?