Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: VNO
Data: 2009-07-24 14:28:05
tauta ne tauta - grazus zodziai.
dazniausiai elgisasi ne tautos, o suinteresuotos grupuotes.

Bet tavo minti supratau.

Del LT - tai sikonoje esame, nes maziukai ir isdiduma maziuka turime.
Baisu garsiau ir pasiusti ka nors nx - nes gal kas supyks.
Zydukas koks, ESininkas ar amerikonas :)

VNO
"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:h4c53r$van$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> nusikalstamai. Žinai galima sugalvoti begales pasiteisinimų, karas, krizė.
> Bet jeigu už žydo tautybės žmogaus įžeidimą Lietuva teisia savo pilietį, kai
> tuo tarpu tie patys žydai naikina visą tautą tai žinai Lietuva yra labai
> stipriai morališkai nusiritusi. Lietuva turėtų savo piliečius ginti, o ne
> priešingai atvažiavę svetimšaliai su virgulėmis sustabdo milijonines
> statybas, apdaužo fotografą ir skubiai pasišalina, o žmogelis ragines vyti
> lauk tokius perėjūnus tampomas po teismus, tai apie kokią toleranciją mes

>>> okupavo. Šiai dienai Lietuvoje skubiai keičiamas įstatymas vien dėl to,