Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Raulis
Data: 2009-07-21 11:40:41
Tikimybe, kad vaikas del pasakos taps gejumi, mano isitikinimu yra visiskai
nereiksminga.

Taciau vienok pritariu, kad tokios pasakos turi atspindeti realu pasauli.
Vaikui turi buti pasakojama, kad zmogus, kuris vaika vilioja saldainiu yra
nuskaltelis ir apie ji vaikas turi pranesti tevams ar policijai, taciau yra
dedziu ir tetu, kirie gyvena tik kartu su kitais dedemis ir tetomis, taciau
taip jau suredyta, kad jie kitaip laimingi buti negali. Vaikai turi
suzinoti, kad buti gejumi tas pats, kas buti pvz. be kojos, gimti daunu ar
buti raudonais plaukais. Taip gamta dave ir del to smerkti ar persekioti
negalima.