Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-20 21:00:04
Zinai, kad ir betkokie kontraceptikai yra nenaturalu. T.y kontraceptikai
(iskaitant prezervatyvus) leidzia visa "naturaluma" is lytinio akto
istraukti.
Beje, zmones nera vienintele gyvybes rusis planetoje kuri lytinius
santykius turi ne del dauginimosi. Socialinius lytinius santykius turi
ir kaip pvz delfinai.
Taigi, pagal mane, vienalyciai lytiniai santykiai yra tiek pat
nenaturalus, kaip ir lytiniai santykiai tarp vyro ir moters ne del
dauginimosi.

Taigi, paziurek i veidrodi, prie tai kai pradedi ant kazko varyti be
prasmes.