Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-21 22:43:36
Man keista girdeti "netradicines orentacijos" man tiesiog juokas ima ka
reiskia netradicine orientacija? Tradicija yra svesti kaledas ir naujus
metus, susirinkti  su klasiokais, dar tradicija galime pavadinti kasmet
lapkričio pirma susitikti prie kapų . Vyrui myletis su moterimi tai nera
tradicija tai yra igimta norma. Vyrui myletis su vyru yra iskrypimas, tai ne
kaledu sventimas. Nejaugi pedarastus mes turime vadinti netradicines
orientacijos? Tai iskrypeliai, nereikia ju nei musti nei išaukštinti, tegul
jie gyvena, bet tegul žino - savo vaiku mes jiems auklėti neduosime, ir jų
iškrypeliškų paradų mums nereikia.