Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-20 14:31:18
A) Normaliai. O kiek is negeju yra blogesni? Gal tada jau pagal tavo
pasauleziura lyginti viska? Gal tada visus X zmones reikia kuot oliau
nuo visuomines, nes tau asmeniskai vienas is ju kazka blogo padares?
Mane tai vienas lietuvis aferistas ismete 18 is namu i gatve, gal man
visus lietuvius laikyti aferistais?

B) Nesi tu pasitraukes nuo geju labai jau toli... Tai gali buti tas
padejejas drabuziu/batu parduotuveje kuris tau padejo rasti tinkama
dydi. O gal tai tavo geriausias draugas, nes zinant tave, jis draugyste
nenoretu suzlugdyti, tik del tavo asmenines negatyvios nuomuones.