Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: VNO
Data: 2009-07-22 09:14:46
"JAlexoid" <whereabout@mail333.com> wrote in message news:h45dlg$puu$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> vaikus(del to moterys turi ovuliacijas, del to yra lytiniai organai, del
> to yra visa kita biologija ir biochemioja).
>
> O meile yra kaiptik "tradicija" (bent jau kaip tavo komentaras leido man
> suprasti), kaip ir seima.
>
> Is evoliucines puses, meile yra visiskai neracionalus veiksmas. Moterys
> turetu pasirinkti sau porai *tik* galinga apsirupinusi vyra, o taip
> nedaznai buna. Vyrai turetu, techniskai, rinktis tik moterys kurios yra
>  gerai pasiruosusios tureti vaikus.
> Bet taip retai buna, butent del to ir sakau kad meile yra "tradicija", o

na truputi sutirstini cia spalvas.
yra ir tap gyvunu atveju, kai patinai renkasi pateles visam laikui.

dabar neivardinsiu realiu pvz, bet tokiu yra daug.
todel nieko cia nuostabaus, kad yra "seima".

be to kas sake, kad moeterys/vyrai renkasi ne taip kaip tu cia parasei.
kas cia renkasi silpna, issigymeli ar dar kaz koki luosa?

moterys renkasi stiprsiu (jegos, finansu irdaar kokiu atzvilgiu), vyrai renkasi grazia (patrauklias).

> Niekas, isskrus, tevus vaikus aukleti nesugeba. Praktiskai, nei darzelio
> aukletojai, nei mokytojai, nei kiti neitakoja vaiko auklejimo procesa
> kaip tevai.

NESAMONE.
cia tas pats, kaip pasakyti, kad batus geriausia siuna kepejas.
profesionalus ir savo reikala zinantis aukeltojas vaika isaugins (aisku ne nuo pirmos gimimo dienos) geiau nei tu.
Gal tiesiog neteko tokius sutikti?

> PPS: Ar kasnors mano kad naslaiciu prieglauda yra geriau, negu leisti
> gejams tokius vaikus auginti? Nes musu istatymai praktiskai taip ir
> apibrezia.

As taip manau.
jei atmesti finansine problema, prieglauda yra labai gerai.

Ar manai, kad vaiko auginimas pas zoofilus yra blogai?
SEIMA gi! ir meile gyvunams!

> PPPS: Jie NEPRASE LEIDIMO paradui!(Kuriuos daugelis mate per TV)
> Isikalkite sau i galvas. Prasymas buvo lygiu galimybiu eisenai. Ir kaip
> galima buvo susieti lygiu galimybiu vilkika su paradu!?!?!?! Man sunkiai
> suprantoma, kokiu pagrindu tokiam daiktui uzdraude sustoti Vilniuje.

Ne, nu ka tu, ten tikrai bus normaliu zmoniu paradas!
Visi eis normaliai be jokiu vyjebuno.
Kalk  tu ka nri sau i galva - cia pradziai, tada jau gali kaz ka mums siulyti.

VNO