Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-22 12:49:24
Raulis wrote:
> Kolega, netikslus terminologijoje gejus =/= pydaras. Siame forume visi
> operuoja apibreztomis ir tiksliomis istatymuose nurodytomis savokomis

Gėjus ir yra pydaras. O kad pydergaliai sau susigalvojau naujas
klasifikacijas, tai čia tikrai ne mano problema.
Žodis pyderastas reiškia dabartinį "gėjų" jau senų seniausiai, tai kodėl
dabar dėl išplėšytašiknių turėčiau keisti savo kalbą? Yra terminas, bet
yra ir liaudyje vartojamas žodis, kuris yra labai geras ir nuostabus jau
vien tuo, kad yra laikomas žeminančiu, todėl kalbėdamas apie byblaižius
negaliu juo nepasinaudoti, kadani tuo pačiu vienu žodžiu išreiškiu savo
požiūrį jų atžvilgiu. Tokiu būtu sugebu raiškiau ir konkrečiau išrekšti
savo mintis.

Tai klausimas skamba taip - ar geriau kalbėti "apibrėžimais ir
tiksliomis savokomis", bet norimas pasakyti mintis išreikšti netiksliai,
ar geriau kalbėti tiesiai tviesiai kakton?

Dar norėtūsi sužinoti, kurie iš juos ginančių gyvai yra matę tokį
padarą? Ir su juo bendravę?