Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-22 01:10:24
> Tikimybe, kad vaikas del pasakos taps gejumi, mano isitikinimu yra
> visiskai nereiksminga.

Tokios tikimybes isvis nera. Iki 12 metu, vaikas isvis nesupras kas prie
ko. Jei prisimeni savo vaikyste, tai iki kokiu 12 metu daugelis berniuku
su meergaitem vos ne pastovioje "konfrontacijoje". Taip yra Lietuvoje,
Rusijoje, Italijoje ir JAV (cia ten kur as 100% zinau kad taip yra).

Vienintele tikimybe, kurios kaikurie tevai bijo, tai kad vaikas anksciau
supras kad jis/ji YRA homoseksual(-i/-us). Ir del to kad nepritapo,
nenesprestu nusizudyti.

Betkokiu atveju sita tema butinai turi buti isaiskinta 13 meciams, nes
vaikai ir paaugliai moka ziauriai elgtis ir diskriminuoti.
Kad ir koks mano vaikas bebutu, as nenoreciau kad su juo mokykloje
ziauriai elgtusi del to kad jis nera toks kaip visi. Toks elgesys
paliktu ipac bloga pegsaka zmogaus psichikoje.