Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Matas
Data: 2009-07-20 21:41:13
Cia ne viena karta nuskabejo tokia labai grazi pastaba Gejai savo seksualine
orentacija pateikia kaip normalia ir privaloma visiems, o  tradicines
seksualines orentacijos zmones sugeba apsieiti be seksualinio teroro ir
triuksmo kitu orentaciju individams
As tolerantiskas tik tol kol manes jie neuzkabina. As ju niekada neuzkabinu
Aciu tiems kurie sugebejo perskaityti ir labai aciu tiems kurie suprato kas
parasyta
=========