Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: dz
Data: 2009-07-20 14:25:56
tai ka tau jie dare?:) Jei lenda tiesiogiai - duodi i duda ir vsio. Jei pats
gavai, eini treniruostis ir kartoji is naujo:). Nzn siaip gal kam kitaip, as
asmeniskai niekad neturejau tokiu problemi nei su gejais nei su kitais
negerais zmonem, tiesiog reik ismokt uz save pastovet, o pamoku pradzia
zinoma kiemas kuriame augi.