Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-24 14:15:07
Tai aš irgi sakau nereikia visko supaprastinti, ir mano pavyzdys įrodo, kad
pati tautinė mažuma kuri Lietuvoje siekia išskirtinumo, savo šalyje elgiasi
nusikalstamai. Žinai galima sugalvoti begales pasiteisinimų, karas, krizė.
Bet jeigu už žydo tautybės žmogaus įžeidimą Lietuva teisia savo pilietį, kai
tuo tarpu tie patys žydai naikina visą tautą tai žinai Lietuva yra labai
stipriai morališkai nusiritusi. Lietuva turėtų savo piliečius ginti, o ne
priešingai atvažiavę svetimšaliai su virgulėmis sustabdo milijonines
statybas, apdaužo fotografą ir skubiai pasišalina, o žmogelis ragines vyti
lauk tokius perėjūnus tampomas po teismus, tai apie kokią toleranciją mes
čia kalbame?