Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-24 13:40:07
Tai aš nelabai suprantu, jeigu pas mus Lietuvoje būtų išleistas įstatymas
draudžiantis žydų tautybės piliečiams užimti postus valstybės tarnyboje, o
seime jie negalėtų sudaryti daugiau kaip 5 proc. Ar tai nebūtų
diskriminacija? Bet Izraelyje būtent taip ir yra, juk palestiniečiai į
šiandieninę izrelio teritoriją neatskrido, jie ten gyveno, kai juos Izraelis
okupavo. Šiai dienai Lietuvoje skubiai keičiamas įstatymas vien dėl to, kad
jame išskirta viena grupė seksualinių mažumų.