Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-20 20:03:23
dz wrote:
> nu rimtai Lietuvoj tokios situacijos negaliu isivaizduot, cia jau reiktu
> ieskot problemu savyje. Kiek zinau geju, visi jie gero budo  ir apie
> kazkokia prievarta is ju puses net neina isivaizduot. Aplamai niekas niekad
> taves nepazemins jei pats to neleisi...
> Del istatymo - man geda, kad turim toki seima ir sita istatyma palaikancius
> piliecius. Ble dar simsonus uzdraus...:)

Labai geras tas įstatymas. Bent jau tuo, kad neleidžia vaikams daržely
pasakų apie du princus pasakot...
Nori pistis su barzdotu - piskis. Bet tyliai ir kamputyje. Dabar tai
situacija tokia, kad tuoj ir zoofilai savo teisių pareikalaus... O
zoofilas nuo homiko nedaug kuo skiriasi - abu nori įkišti ten, kur
gamtos nenustatyta.