Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-22 08:52:32
Niekas juk nesako, kad tie pedarastai (dabar mus mokina vadinti gejais)  yra
kaskuom blogi, jie zmones kaip zmones, tik reikia aiskiai pasakyti, kad tai
iskrypimas, arba gamtos klaida. Nereikia remti iskrypeliu paradu. Juk zmones
gime su dauno simptomu nedaro paradu, nejuokina/negasdina zmoniu. Juk
heteroseksualiai nesilaizo kavineje, i juros svente nesinesa pripuciamu
leliu ar lytiniu organu. Tai butu amoralu, o kodel pedarastai tai daro,
kodel pvz lietuvos rytas (komsomolke) pastoviai kelia ta dumbla. Ar per
paskutinius metus yra buve atveju , kad kas pedarasta suzalotu? Tai kur ta
problema?
Ju ka i autobusa neileidzia? Ju ka i darbus nepriima? Zinai jeigu pas mane
ateitu darbintis nesvarbu kokios orentacijos zmogus apsivilkes borato
maudymosi kostiumeli jis zinoma butu isvarytas, tai ar cia diskriminacija? O
vaikus aukleti turi normali seima, o ne iskrypeliai, vaikui reikalinga mama
ir tevas, taip buvo per amzius ir taip bus.