Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-22 10:11:16
Tu man paaiskink viena dalyka, kuom pedarastams taip blogai Lietuvoje
gyventi, jiems ka ant gavos dovydo zvaigzdes kas piesia? Ar ant ju galvu
kokia pedarastiksa aureole sviecia? Idomu kas juos engia? Kam tie paradai?
Kad zmones kirsinti? Juk jie puikiai integravosi i visuomene, as isitikines
yra geru  ir gydytoju ir pardaveju pedarastu. Kam reikalinga sita visa
isterija? Kad supjudyti zmones? Kad iskirtinei mazai zmoniu grupei istraukti
naudos? Jei pedarastai nori kasdieniame gyvenime gyventi normaliai, jie
turetu elgtis padoriai, nes priesingai iatriu galimas labai liudnas ju
likimas. Zemaiciai gali ir su sakem iseiti, eiliniam kaimieciui tas pasaku
apie du princus nepaseksi, ziurek dar busi nuo darbo sutinusiu kumsteliu
suzalotas.