Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: dz
Data: 2009-07-20 14:06:18
nu rimtai Lietuvoj tokios situacijos negaliu isivaizduot, cia jau reiktu
ieskot problemu savyje. Kiek zinau geju, visi jie gero budo  ir apie
kazkokia prievarta is ju puses net neina isivaizduot. Aplamai niekas niekad
taves nepazemins jei pats to neleisi...
Del istatymo - man geda, kad turim toki seima ir sita istatyma palaikancius
piliecius. Ble dar simsonus uzdraus...:)