Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-20 14:17:58
Man rodos siulyti priedai BK ir ATPK pakeitimai uzkliuvo daugeliui savo
neaiskumu. Projektai ir isvados numeriais: XIP-667 ir XIP-668.
Is esmes, nera apibrezta propagandos(ir/ar agitacijos) savoka.

Trumpai tariant, klausant Grazulio, jis yra apskritai trenktas.(Kaip ir
daugelis is kitu 140)

Nacionalistams mes leidziame centru vaikscioti, o gejams ne. Man
nepatinka, tai kad skirtingoms, nenormalioms grupems taikome kitaip
viena istatyma.
O dengiantis "Think of the children" sukiu, galima vos ne betkoki
istatyma prastumti.

Beje pagal ta istatyma, visi kryziai su Jezum turi buti paslepti :) O
rodyti filmus apie nukryziavyma, butu isvis ziaurus nusiklatimas.
Ir siaip, tas istatymas labai keistas.

Beje, kuom jiems neitiko hipnozes seansai...