Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-22 08:05:51
Nereikia kabinetis prie zodziu, rasydamas myletis suprask dulkintis turejau
omenyje tureti lytinius santykius.
Esme buvo kitoje vietoje, o butent, kad mylejimasis, dulkinimasi, lytiniai
santykiai tarp priesingu lyciu atstovu, tai nera tradicija. Todel
nedradicines lytines orentacijos is esmes buti negali, tai nebent iskrypimas
ar negalia.O apie tradicijas jau rasiau.