Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-09 00:55:50
4/9/2016 00:44, Tomas rašė:
> O teises aktai tampa ishkreiptais, kai priiminejami ne atsizhvelgiant i visuomenes daugumos poreikius, o tik del to, kad kazkokie atsitiktiniai zhmones susiburia i koalicijas ir patvirtina juos patys dorai nezhinodami kodel.

Tai todėl matyt taip ir gaunasi, kad visuomenės dauguma tokį dalyką
laiko norma, bet dėl tos mažumos jis prastumtas kaip draudžiamas (šiuo
atveju aš ne apie "narkotikus", neabejotinai yra tokių dalykų).
Teisininkai, kad pateisinti savo reikalingumą ir įrodyti, kad daro
naudingą dalyką, prieš kurį, tarkime, 70 proc. visuomenės, sukuria
kažkokių dirbtinių mokslų, jų rėmuose suformuluoja kažkokias teorijas,
kurios, pasak jų, tai paaiškina. Ir įrodinėja, kad būtent tos sociumo
modelis yra teisingas, ir kad pagal jį privalo visi gyventi, nes kitas
modelis yra "nelegalus".