Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-08 22:06:57

> Vartoji narkotikus? O nori, kad ir visi kiti juos vartotų? Pvz. tavo
> vaikai?

Vartoju, ir visi žmonės vartoja. Aš medicinine termino
"narkotikas/psichotropas" prasme. Jei visuomenė vartotų ne "narkotiką"
alkoholį, o "narkotiką" psichodeliką/dissociatyvą - aš būčiau tik
laimingas, nes būtų daugiau plačių pažiūrų žmonių, kurie tą patyrė per
savo psichodelinį tripą.

> Perki prostitutes? O nori, kad tavo dukra taptu prostitutę ir ją kas
> nors pirktų?

Neperku, nes neturiu fizinio poreikio, bet poreikiui atsiradus pirkčiau.
Jei dukrai šitas užsiėmimas būtų pačiai įdomus ir malonus, nieko
neturėčiau prieš, galbūt tik mėginčiau įvardinti man žinomus veiklos
pavojus.

> Sysioji šalikelėje? O nori važiuodamas automobiliu su žmona ir vaikais
> matyti kitus sysiojančius šalikėlėse?

Taip, sysioju, jei spaudžia. Čia natūralus procesas. Man netrukdo kiti
sysiojantys, todėl tegu sysioja kur nori, bele ne ant manęs.

> O norėtum kad kiti vaikštinėtų nuogi viešoje vietoje, kai pvz. tu su
> šeima ten pat būni?

Man tai nesukeltų problemų.

> O norėtum, kad visi aplinkui keiktųsi, kai šalia tavo maži vaikai?

Anksčiau buvau suirzęs dėl keiksmų, dabar pamačiau jų teigiamąją pusę
ir, priešingai netgi, skatinčiau savo vaikus kartais juos vartoti.

Manau, esminis momentas yra tas, kad esu sociopatas, kurio nevaržo
vadinamieji "socialiniai tabu" ir kuris stengiasi ignoruoti socialinių
normų, su sąlyga, kad ignoravimas nekenkia kitiems. Aš nekalbu apie
moralinę žalą - man tai mistinis dalykas, teisininkų išmyslas.