Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-08 21:29:51
4/8/2016 21:06, Bronco rašė:

> Suprantu, jog nori diskusiją pakreipt į žodžių žaismą, nes kitaip tokių
> pavyzdžių nepateiktum. Ką šitas pavyzdys turi bendro su demokratija ir
> civilizuota teisės sistema? Teisingai, nieko. Todėl ir nėra čia ką net
> bandyt lygint.
>
> p.s. pagal dabartinę teisės doktriną bet koks žmogaus gyvybės atėmimas
> yra jo esminės prigimtinės ir absoliučios teisės į gyvybę sunaikinimas,
> kas yra visiškai neleistina. Net tokių klausimų "teisingai ar klaida"
> kilti negali.
	Bet pagal tų dienų įstatymus jis buvo nubaustas teisingai. Aš noriu
pasakyti, kad po kelių šimtų metų mūsų palikuonys taip pat juoksis iš
mūsų dabartinių įstatymų, kuomet mes žudėme už "narkotikų" vežimą per
sieną savo reikmėms ar kalinome už jų vartojimą.
	Jei pagal dabartinę teisės doktriną tai yra neleistina, kodėl tuomet
dabartinė teisė taiko mirties bausmę? Net už tokius prasikaltimus, kurie
vėlgi niekam nepadarė žalos.
	Taipogi, kas pagal dabartinę teisės doktriną yra žmogaus laisvės
atėmimas, tai leistina daryti už niekam žalos neatnešusią veiklą tik dėl
to, kad ji "nelegali"?