Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-08 22:24:46
On 2016-04-08 21:53, Fred wrote:
> Ar sutiktum su mano siūlomu ligų įstatymu, kur "bukvaliai nereiškia, jog
> tu juos (simptomus) privalai visus žinoti mintinai! Ji tiesiog reiškia,
> jog jų nežinodamas ligos simptomų ir nesikreipęs laiku, o kreipęsis per
> vėlai negausi vietos ligoninėje ir galėsi eiti gydytis pats"

Ir vėl žodžių žaismas. Paslaugos (pagalbos) (ne)suteikimas prilygintas
"bausmės skyrimui". Logikos nulis.

Nesikreipdamas į medikus laiku, tu KENKI_PATS_SAU. Kenkti sau
neuždrausta teisės, jei tai neatlikta visuomenei pavojingu būdu. Todėl
tavęs niekas nebaus už aplaidų požiūrį į savo paties ligas (kol jos
nepavojingos kitiems!) ir visais atvejais suteiks gydymo paslaugą. Teisė
draudžia KENKTI_KITIEMS ir už tai skiriama bausmė.