Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-08 23:32:59
4/8/2016 22:29, Bronco rašė:

> O pats suvoki, jog kokie 90 su viršum procentų Lietuvos piliečių
> visiškai nesutiktų su tavo tokiu požiūriu? Aš, pvz. nenorėčiau ne vieno
> iš išvardintų punktų, nei kad nutiktų man, nei kad kažkur šalia manęs ir
> mano šeimos nariams.

Gali būti, ne veltui aš paminėjau, kad esu sociopatas. Man ganėtinai
svetimos socialinės normos, todėl ir dažnai keista, kaip tokie smulkūs
(kaip man atrodo dalykai/prasižengimai) gali sukelti tokias pasekmes.
Iš kitos pusės, kokių 2/3 Lietuvos žmonių reguliariai vartoja
"narkotikus" (medicinine prasme), tačiau kai kalba eina apie juos,
kažkodėl mieliau renkasi abstraktų nemokslinį teisinį nieko nereiškiantį
apibrėžimą ir teigia, kad, žinoma, kad nieko nevartoja ir absoliučiai
prieš juos.