Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-04 23:29:14
4/4/2016 23:07, mantas rašė:

> Ne sitas, 362 su indeksu 1. Jei per lrs ziuri spausk aktuali redakcija

	Radau, ne taip pažiūrėjau iš pradžių. O ką ten teismas dar gali
nagrinėti, jei nauju įstatymu draudimas panaikinamas? Galbūt mano logika
kažkokia iškreipta, bet mano nuomone, jei draudimas nauju įstatymu
atšaukiamas, reiškiasi jis automatiškai pripažįstamas buvęs klaidingu.
Kodėl ne automatiškas išteisinimas su kompensacijos išmokėjimu už
neteisingą įkalinimą?