Tema: draudiminis servisas
Autorius: MumZer
Data: 2016-03-21 11:48:13
Reikalas labai paprastas:
Servisas tvarkė auto pagal draudimą.
Vienos detalės vis "negalėdavo rasti", nes visos parduodamos naudotos 
(skelbimuose) turėjo tą patį defektą kaip ir keičiama. Spaudė dėl naujos 
dėjimo (bet tada dėl nusidėvėjimo draudimas nedengia visos kainos).
Įdėta nauja detalė, susitarta, kad seną atiduos, jei draudimas nepasiims. 
Draudimas detalės nepasiėmė, servisas neinformavo apie tai (kad nepasiėmė) 
ir detalę "išmetė". Dabar bando apsimesti, kad taip nesitarėm, bet turiu 
emailus su įrodymais (nors dažniausiai mėgo į emailus kažkodėl atsakinėti 
telefonu)
Klausimas - kiek sudėtinga iš jų išreikalauti, kad mokėjimas servisui (dėl 
naujos dalies) būtų sumažintas tos išmestos detalės kaina? Kainą nustatyti 
paprasta - patys sakė, kad skelbimuose visos netinkamos (t.y. tokios pačios 
kaip ir išmestoji), taigi 50-100€  (tokios kainos buvo skelbimuose) ir 
turėtų mažinti savo sąskaitą. Jei pradėtų sekti pasakas apie tai, kad 
skelbimuose yra gerų detalių kaina - tuomet patys pripažintų, kad be reikalo 
spaudė dėl naujo pirkimo. Teisingai mąstau ar sliekų ieškau?
Šiaip pats mačiau ne vieną skelbimą, kur tikrai su tuo defektu detalės 
kainuoja  min 50€, dėl to ir norėjau atsiimti.