Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-08 23:37:40
4/8/2016 22:56, Tomas rašė:
> Netrolinu, atpasakojau tikra nutikima. Ne kiaule gal, kad myzhciau ant svetimo turto. Pasirinkau pacia optimaliausia isheiti, kad tik kuo mazhiau sukelciau nuostoliu, nepatogumu bei ishgyvenimu visuomenei, ir she tau, visvien istatymo ranka smoge visu griezhtumu. Neteisinga taip, pareigunai neatsizhvelgiantys i faktines aplinkybes ir nenorintys vadovautis ATPK 30-1 str. tampa mentais ir dar klausimas, kas visuomenei daugiau zhalos padaro tokiu atveju - pazheidejas ar jie.

Sakyčiau, tikrai turėtų būti šiuo klausimu priimta pataisa, kad sysioti
galima bet kurioje vietoje, kur tavęs nemato kiti (taip suprantu, kad
esminis draudimo aspektas yra ne pats sysalas, o tai, kad kažkam tai
atrodo neestetiška). Tikrai vadovaujantis sveiku protu absurdiška, kai
neleidžiamas fiziologinis veiksmas nuošalioje vietoje.
Kaip su vėmimu ir "tryda", galima viešoje vietoje, ar privalai
kontroliuoti, ir niekam ne motais, kaip tu tai darysi? O žagsėjimas,
kosulys ir čiaudulys kodėl legalūs? Ir pirdėti, rodosi, legalu ...