Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-08 23:32:59
On 2016-04-08 23:23, Fred wrote:

> Taigi, veždamas per sieną gramą nelemto psichodeliko, kuris mokslo
> tyrimais saugesnis už alkoholį, aspiriną, paracetamolį ir eilę kitų
> medžiagų, aš, pasirodo taip stipriai kenksiu kitiems, kad mane reikia
> sodint 3-10 metų už kontrabandą (nes jei leisime tau, turėsime ir
> kitiems, ir iš jų kažkas pardavinės, ir mūsų pinigai nuo tabako ir
> alkoholio dings, nes vartotojas pereis ant saugesnio psichodeliko). O va
> tu, sirgdamas užkrečiama velnias žino kokia liga (tu gi enciklopediją
> skaityti ir ligos simptomus mokytis nesiruoši) ir eidamas į darbą,
> [...]

Taip viską suplakei į krūvą, jog viską išrankioti ir atsakyti į
kiekvieną punktą atskirai jau darosi tiesiog neįdomu.

Tiesiog, tu visiškai nesiorientuoji šiame reikale ir tavo samprotavimai
tik įrodo bet kuriame teisės vadovėlyje išdėstytos temos "Moralės ir
teisės santykis" efektą, kai teisėje nesiorientuojantis žmogus tiesiog
nesugeba suvokti teisės ir moralės skirtumų ir viską stengiasi vertinti
tik per moralės prizmę. T.y. jei aš žolės parūkysiu, niekam blogai
nebus, jei aš girtas auto pravažiuosiu taisyklių nepažeisdamas, nieko
blogo nebus... ir t.t. ir pan...

p.s. guglą ir rankas ir skaitom apie "teisės ir moralės santykį".