Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-08 23:23:22
4/8/2016 22:24, Bronco rašė:

> Ir vėl žodžių žaismas. Paslaugos (pagalbos) (ne)suteikimas prilygintas
> "bausmės skyrimui". Logikos nulis.
>
> Nesikreipdamas į medikus laiku, tu KENKI_PATS_SAU. Kenkti sau
> neuždrausta teisės, jei tai neatlikta visuomenei pavojingu būdu. Todėl
> tavęs niekas nebaus už aplaidų požiūrį į savo paties ligas (kol jos
> nepavojingos kitiems!) ir visais atvejais suteiks gydymo paslaugą. Teisė
> draudžia KENKTI_KITIEMS ir už tai skiriama bausmė.

Taigi, veždamas per sieną gramą nelemto psichodeliko, kuris mokslo
tyrimais saugesnis už alkoholį, aspiriną, paracetamolį ir eilę kitų
medžiagų, aš, pasirodo taip stipriai kenksiu kitiems, kad mane reikia
sodint 3-10 metų už kontrabandą (nes jei leisime tau, turėsime ir
kitiems, ir iš jų kažkas pardavinės, ir mūsų pinigai nuo tabako ir
alkoholio dings, nes vartotojas pereis ant saugesnio psichodeliko). O va
tu, sirgdamas užkrečiama velnias žino kokia liga (tu gi enciklopediją
skaityti ir ligos simptomus mokytis nesiruoši) ir eidamas į darbą,
miestą ar kitur, pasirodo, niekam nekenki, sėdėk sau ir sirk, tavo
reikalas. Ir kas iš to, kad po 10 tokių apsileidėlių prasidės epidemija,
kuri nuneš žmonių gyvybes, kas iš to, kad tave reikės ilgiau ir
sudėtingiau gydyti iš visų mūsų pinigų - įstatymais numatyta, kad tu
niekam nekenki. O aš, kurio kišenėje rado maišelį - didžiausias
nusikaltėlis, suluošinęs tūkstančius ir pražudęs šimtus.