Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-04 20:40:49
4/4/2016 19:13, mantas rašė:

> Kompensacija nemokama. Baudziamojo proceso kodekso 362-1 straipsnis

	Šitas? Jei taip, tada aš nelabai randu jame atsakymo į savo klausimą.
Gal nemoku įstatymų interpretuoti.

	1. Klausimus dėl nuteistojo atleidimo nuo bausmės atlikimo dėl ligos
pagal šio Kodekso 359 straipsnį, dėl viešųjų darbų pakeitimo kita bausme
ar, atleidus nuo viešųjų darbų bausmės, baudžiamojo poveikio priemonės
paskyrimo vietoj šios bausmės pagal šio Kodekso 351 straipsnį, dėl
laisvės apribojimo bausmės pakeitimo kita bausme ar, atleidus nuo
laisvės apribojimo bausmės, baudžiamojo poveikio priemonės paskyrimo
vietoj šios bausmės pagal šio Kodekso 353 straipsnį, dėl arešto atlikimo
tvarkos pakeitimo pagal šio Kodekso 354 straipsnį, dėl vienos
baudžiamojo poveikio priemonės pakeitimo kita baudžiamojo poveikio
priemone pagal šio Kodekso 357 straipsnį nagrinėja ir nutartimi
išsprendžia nuteistojo bausmės atlikimo vietos apylinkės teismas. Šiems
klausimams spręsti gali, o kai teikimas ar prašymas paduotas remiantis
nuteistojo padėtį bloginančiais pagrindais, privalo būti rengiamas
teismo posėdis. Tais atvejais, kai teismo posėdyje nagrinėjamas
nuteistojo atleidimo nuo bausmės atlikimo dėl ligos pagal šio Kodekso
359 straipsnį klausimas, teismo posėdyje dalyvauja išvadą apie
nuteistojo sveikatos būklę pateikusios gydytojų komisijos atstovas ir
prokuroras, visais kitais atvejais – bausmę vykdančios institucijos
atstovas ir prokuroras. Į posėdį reikiamais atvejais teismas gali
šaukti, o kai teikimas ar prašymas paduotas remiantis nuteistojo padėtį
bloginančiais pagrindais, privalo šaukti ir nuteistąjį, tačiau jo
neatvykimas klausimo sprendimo nesustabdo