Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-08 22:49:22
On 2016-04-08 22:35, Fred wrote:
> Sakykime, aš vežu sau per sieną vartojimui gramą žolės arba butelaitį
> korvalolio iš Rusijos.

Ir kas čia neaiškaus? Leis tau "gramą žolės atsivežt", turės leist
visiems po gramą atsivežt, nes įstatymas arba galioja visiems, arba
niekam. Aš asmeniškai nieko prieš, jei tu surūkysi nors ir kilogramą
žolės, bet aš prieš, kad ji tokiu būdu "po gramą" atvežtą siūlytų ant
kiekvieno miesto kampo.

IMHO, tai kad visuomenėje paplitę žalingi alkoholis su rūkalais dar
nereiškia, jog papildomai reikia leisti ir mažiau žalingus. Pakanka ir
šių dviejų.

Nežinau kas tas "karvalolis", spėju, kažkoks vaistas. Jei jis
uždraustas, reiškia arba pripažintas žalingu sveikatai arba dėl
elementarių muitinės taisyklių, t.y. dėl žalos valstybės biudžetui. Nes
vėlgi, leisi atsivežt buteliuką, reiškia atveš kelis milijonus buteliukų.